Prezentacja
Nowej Strategii
Grupy Tauron

GRUPA TAURON / 2024

Wyjątkowe wyzwanie 
z ekstremalnym czasem realizacji

Są projekty, które wykraczają poza typowe ramy organizacji eventów, zmuszając zespół do wykazania się nie tylko profesjonalizmem, ale także kreatywnością i zdolnością szybkiego działania. Takim właśnie projektem była organizacja Prezentacji Nowej Strategii Grupy Tauron w Tauron Arenie Kraków. W zaledwie trzy tygodnie przygotowaliśm wydarzenie, które było dla nas jednak prawdziwym sprawdzianem elastyczności 
i umiejętności pracy pod presją czasu. Realizacja tego projektu w Tauron Arenie Kraków wymagała zgrania wszystkich elementów w jedną, 
spójną całość.

Nowa strategia, nowa energia

Wydarzenie nie było zwykłą konferencją, ale kluczowym momentem dla Grupy Tauron – inauguracją nowego rozdziału w jej działalności. Klientowi od początku zależało na stworzeniu immersyjnego doświadczenia, które pozwoli uczestnikom nie tylko zrozumieć, ale i poczuć, co kryje się za hasłem „Nowa Strategia”. Naszym celem było nie tylko zorganizowanie wydarzenia, ale również dostarczenie emocji, zaangażowania i efektu WOW.

Koncepcja przekuta 
w realizację

Właśnie w takich sytuacjach widać prawdziwą siłę współpracy, zarówno u nas wewnętrznie w zespole, jak i na linii my-Klient. Koncept sceny powstał już na etapie przygotowywania oferty, co pozwoliło nam skupić się na dopracowaniu pozostałych elementów i zrealizować cały projekt 
i jego finalną produkcję zaledwie w kilkanaście dni. Nasza wizja opierała się na stworzeniu przestrzeni, która przemówi do wszystkich zmysłów. 
W centrum wydarzenia znalazła się spektakularna scenografia z dwoma scenami i wybiegami, otoczona multimedialnymi ekranami o imponującej rozdzielczości, które stały się tłem dla prezentacji strategii.


Podczas wydarzenia kluczowe momenty prezentacji podkreślaliśmy dynamicznymi efektami świetlnymi i wizualnymi – od laserowych wiązek przecinających przestrzeń, przez pulsujące światło na stołach, aż po precyzyjnie zsynchronizowane efekty CO2 i maszyny wiatrowe, znane np. z planów filmowych. Te ostatnie doskonale oddały dynamikę 
i świeżość strategii, tworząc wrażenie ruchu i energii, kluczowego motywu wydarzenia.

Intuicyjna przestrzeń
i doskonała organizacja

Tauron Arena Kraków to imponujący, nowoczesny obiekt o ogromnej powierzchni, która robi wrażenie, ale na pierwszy rzut oka może być wyzwaniem orientacyjnym dla uczestników. Dlatego bardzo ważnym dla nas elementem organizacji było zapewnienie jasnej i czytelnej komunikacji w przestrzeni. Zaprojektowaliśmy intuicyjne oznakowanie oraz rozmieszczenie kierunkowskazów w strategicznych punktach, takich jak wejścia, recepcje i strefy wydarzenia. Dzięki temu każdy uczestnik mógł łatwo odnaleźć drogę do właściwej lokalizacji, co znacznie poprawiło komfort i płynność poruszania się po Arenie.

Zapewniliśmy również profesjonalną obsługę recepcyjną. Rejestracja uczestników przebiegała sprawnie dzięki dedykowanej platformie 
i kodom QR.

Transmisja online – wydarzenie dostępne
dla każdego

Jako część kompleksowej obsługi wydarzenia, zapewniliśmy również profesjonalną transmisję online, umożliwiając udział w Prezentacji Nowej Strategii Grupy Tauron osobom, które nie mogły być obecne na miejscu. Wszystkie kluczowe momenty wydarzenia były emitowane na żywo za pośrednictwem naszej dedykowanej platformy Bluplatform.io, która zapewniała niezawodność, interaktywność i wysoką jakość obrazu.

REALIZACJA

Podsumowanie

Wydarzenie zakończyło się pełnym sukcesem, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i emocjonalnym. Mimo krótkiego czasu na przygotowania udało się zrealizować projekt, który zrobił wrażenie na uczestnikach i mamy nadzieję, zostanie w ich pamięci na długo. To kolejne wydarzenie które nam udowodniło, że dzięki zgranemu zespołowi i elastycznemu podejściu do wyzwań najbardziej wymagające projekty można zrealizować w sposób przemyślany i efektywny.