5 powodów, dla których warto współpracować z agencją eventową
W szeregach agencji eventowych pracują osoby specjalizujące się w poszczególnych aspektach planowania, organizacji i realizacji wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i biznesowych. Dlaczego warto współpracować z agencją eventową? Na to pytanie postaramy się udzielić szczegółowej odpowiedzi w tym artykule.
Powód 1: Współpraca z profesjonalistami
Natomiast na pewno chce mieć pewność, że pozostawia te sprawy w dobrych rękach i dostanie oczekiwany efekt. Specjaliści zatrudnieni w agencjach eventowych zdobywali swoje doświadczenie przez lata, dzięki czemu doskonale wiedzą, jak zająć się organizacją imprezy od A do Z. W przypadku agencji mamy do czynienia z profesjonalistami, którzy znają swój fach od podszewki i przejmują pełną organizację wydarzenia. Zajmują się zarówno rzeczami podstawowymi, jak wybór lokalizacji, jak i szczegółami, jak rodzaj upominku, który otrzymają uczestnicy.
Rola klienta? Zlecić organizację, kontrolować realizację na podstawie regularnych raportów, pozytywnie ocenić współpracę po zakończeniu wydarzenia i wrócić przy następnej okazji, bo zwycięskiej drużyny się nie zmienia 🙂
Powód 2: Kompleksowe wsparcie agencji
Zaletą agencji jest też doświadczenie w branży, nierzadko, jak w przypadku BLU EXPERIENCE, wieloletnie. Pozwoliło to zgromadzić wiedzę praktyczną — możemy doradzać, podpowiadać, rekomendować, ale także zwracać uwagę na pomysły, które w teorii brzmią dobrze, a w praktyce, cóż, już niekoniecznie.
Powód 3: Oszczędność czasu i pieniędzy
Agencja, przejmując całość obsługi, korzysta też z własnych dostawców i podwykonawców. Są wśród nich tłumacze, prezenterzy, konferansjerzy, agencje hostessingowe, drukarnie, obsługa nagłośnienia, oświetlenia i wiele innych podmiotów. Przetestowanych, sprawdzonych w praktyce, wiarygodnych. Z uwagi na długość czy skalę współpracy agencje mają zwykle preferencyjne ceny, będzie to więc rozwiązanie tańsze, niż podzlecanie przez zamawiającego określonych segmentów obsługi innym firmom. Nie musi też on negocjować stawek, pilnować terminów, składać kolejnych zleceń, nadzorować kilku(nastu) innych podmiotów. Jedna agencja — jedno rozliczenie.
Powód 4: Wykorzystanie wiedzy i doświadczenia najlepszych
Powód 5: Kreatywność i świeży punkt widzenia
Na tej podstawie agencja przygotuje koncepcję kreatywną, która zaczyna się od oryginalnego pomysłu na wydarzenie, przez strategię jej wdrożenia, po realizację. Bywa także, że zleceniodawca dysponuje już koncepcją i ma model organizacji, który sprawdza się w praktyce. Wtedy rolą agencji jest udzielenie odpowiedniego wsparcia w realizacji, co oczywiście nie wyklucza własnych propozycji, jeśli mogą usprawnić jakieś procesy czy wprowadzić nowocześniejsze rozwiązania.